مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-02اجتماعي

عملیات برف روبی در محورهای برف گیر کرمانشاه در حال انجام است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره با به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان، گفت: عملیات برف روبی در محورهای برف گیر استان کرمانشاه در حال انجام است.

- اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمانشاه بارش برف و باران در استان آغاز شده و اکیپ های راهداری در آمادگی کامل برای پاکسازی محورهای مواصلاتی از برف و امداد رسانی قرار دارند.

وی افزود: بر اساس اعلام راهدارخانه های استان کرمانشاه بارش برف در شهرستان های سنقر و کلیایی و پاوه از ظهر امروز آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات برف روبی در محورهای پاوه به نوسود، پاوه به سه راهی گردنه شهدا، پاوه به پلنگان ادامه دارد و اکیپ های راهداری همچنین نسبت به شن و نمک پاشی اقدام کرده اند.

کرمی بیان کرد: تاکنون در محورهای مواصلاتی شهرستان پاوه 30 کیلومتر عملیات برف روبی و 13 تن عملیات شن و نمک پاشی به منظور پیشگیری از یخ زدگی جاده ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به بارش برف در محور گردنه خسروآباد شهرستان سنقر و کلیایی، خاطر نشان کرد: بارش برف در محور خسروآباد سنقر و کلیایی موقتاً متوقف شده و 30 کیلومتر عملیات برف روبی و 20 تن عملیات شن و نمک پاشی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات برف روبی در محورهای برف گیر کرمانشاه در حال انجام است

عملیات برف روبی در محورهای برف گیر کرمانشاه در حال انجام است