مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-02سياسي

رشته مدرس شناسی در آستان قدس رضوی ایجاد می شود


رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: با کمک بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی رشته مدرس شناسی و فعالیت پژوهشی در این زمینه در آستان قدس آغاز خواهد شد تا شکل گیری قطب فرهنگی در زیارتگاه شهید مدرس محقق شود.

- عبدالحمید طالبی امروز در مراسم هشتاد و چهارمین سالگرد شهید مدرس افزود: در سازمان علمی و فرهنگی استان قدس درصدد این هستیم تا آرامگاه شهید مدرس را به عنوان یک قطب علمی و فرهنگی تبدیل کنیم.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که شهید مدرس منحصر به مجلس نیست چون او به فقاهت، علم، تواضع و مردم داری مسلط بود اما به این جنبه های شخصیتی وی کمتر پرداخته می شود.

امام جمعه کاشمر در ادامه مراسم، با اشاره به اینکه معیشت مهم ترین مشکل مردم این منطقه است، گفت: مجلسیان با ریل گذاری و تصویب قانون کاری کنند که مردم شاهد رفع مشکلات باشند.

حجت الاسلام جواد طاهری عنوان کرد: اکنون سرمایه گذاران از تسهیلات نمی توانند استفاده کنند و مجبور هستند وثیقه های بسیاری را در گرو بانک بگذارند و چندین ضامن ببرند.

وی افزود: متأسفانه آن قدر قوانین زیاد شده که حتی نمایندگان وقت خواندن آن را ندارند، چه برسد به مجربان، باید از کمیت آن ها کاسته و به کیفیت قوانین افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته مدرس شناسی در آستان قدس رضوی ایجاد می شود

رشته مدرس شناسی در آستان قدس رضوی ایجاد می شود