مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-02سياسي

موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه مقام مادر گفت: موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می شود.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ظهر امروز پنج شنبه در سومین همایش از سلسله نشست های الگوی سوم زن که با سخنرانی وبیناری حجت الاسلام و المسلمین روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تبریز برگزار شد، گفت: زنان ما همیشه افتخار کرده اند که به مقام مادری رسیده اند، موضوع مادری همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در فضای تبلیغاتی کشور موجی راه انداخته اند که صرف مادر شدن برای یک زن بدون داشتن شغل، کسر شأن محسوب می شود، افزود: ما مخالف اشتغال بانوان و حضور بانوان در جامعه نیستیم اما اگر قرار بر اولویت است چرا باید مقام مادری در سایه قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس گفت: اگر امروز با آسیب های روانی بسیاری در جامعه مواجه شده ایم دلیل بر این است که به مقام مادر توجه نداشته ایم چرا که تمام این آسیب ها می توانست در درون خانه و با مادر درمان شود.

دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان ادامه داد: بحث الگوی سوم زن دغدغه ای است که مقام معظم رهبری مطرح فرموده اند که نه زن گوشه گیر و نه زن بی هویت را به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می شود

موضوع «مادری» همواره در فرهنگ ایرانی اسلامی یک ارزش محسوب می شود