مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-02سياسي

هشدار شدید نماینده ولی فقیه نسبت به تحرکات مجرمانه برخی افراد در دیشموک


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کسانی که شبکه برق را قطع می کنند لوله های آب را قطع می کنند به ترانس برق تیراندازی می کنند به شدت برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از دیشموک، و عده ای هم جاهل و نادان راه خود را به بیراهه ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه گفت: شیطان و کفار هر چه دارند از همین نعمات الهی است اما جهل و نادانی انسان را به جایی می رساند که برخی از انسان ها با خالق خود ستیز می کنند.

وی در ادامه افزود: در جنگ احد فردی از کفار اعلام کرد که کشته های جنگ احد در برابر جنگ بدر است اما امیرالمومنین علی(ع) فرمود کشته های ما در بهشت هستند چون هر کس در راه خدا کشته شود شهید می شود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه منافقان پس از نبی مکرم اسلام ائمه اطهار را به شهادت رساندند عنوان کرد: حکومت های طاغوتی به نام اسلام چهره حقیقی خود را نمایان می کردند.

وی خاطرنشان کرد: نمونه حکومت طاغوتی در زمان معاصر، حکومت طاغوت پهلوی بود که رضاخان در یک کودتای انگلیسی و آمریکایی شاه کشور شد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: رضاخان در زمان پادشاهی عزاداری برای ابا عبدالله الحسین را به فرمان غربی ها ممنوع و با زور چادر و حجاب زنان را از زنان گرفت و با این کارهای غیر اسلامی اسلام و این مرزو بوم را به باد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید نماینده ولی فقیه نسبت به تحرکات مجرمانه برخی افراد در دیشموک

هشدار شدید نماینده ولی فقیه نسبت به تحرکات مجرمانه برخی افراد در دیشموک