مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-02سياسي

پیش بینی بودجه اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده


استاندار تهران از پیش بینی بودجه اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده خبر داد.

- ، محسن منصوری عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حتماً در بودجه سال آینده بودجه ای اختصاصی و ردیف برجسته ای برای حل مشکل هوای تهران خواهیم داشت.

منصوری تاکید کرد: در کوتاه مدت نیز باید طرح هایی را اجرایی کنید که بعضاً محدودیت هایی را به همراه دارد و ظرف روزهای اخیر شاخص هوای تهران حدود عدد 150 بوده، هر چند که امروز وضع کمی بهتر شده است اما با توجه به این شرایط باید محدودیت هایی را اعمال کنیم که یکی از آنها غیر حضوری شدن مدارس و دیگری تشدید برخورد با خودروهای آلاینده بوده است.

استاندار تهران عنوان داشت: یکی از مسائلی که در این فرآیند تغییر با آن مواجه هستیم سستی و تعلل در کار برخی دستگاه ها است که این جلسات محفلی ست تا مدیریت شبانه روزی، جهادی و مردم پایه مرور شد و در فرآیند خدمت خللی وارد نشود.

وی افزود: باید در بودجه های سنواتی اعتبارات لازم برای این اقدامات پیش بینی شود و قانون هوای پاک قانون خوبی است که تکالیف دستگاه ها را به تفکیک مشخص کرده است و باید بر همان مبنا عمل کنید و منابع لازم را نیز در بودجه های سنواتی پیش بینی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بودجه اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده

پیش بینی بودجه اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده