مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-02سياسي

عدم حضور دو ساله برخی مدیران پیشوا در شهرستان قابل پذیرش نیست


فرماندار پیشوا با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در شهر گفت: عدم حضور دو ساله برخی مدیران پیشوا در شهرستان قابل پذیرش نیست.

- ، ابراهیم تاجیک نوری عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری پیشوا با اشاره به اینکه رعایت نظم در امور برای پیشرفت و زمانبندی کارها بسیار مهم است اظهار داشت: مردم نیز همین انتظار را از مسئولان دارند این نظم از پاسخ به یک نامه گرفته تا حضور در جلسات و وعده هایی که به مردم داده می شود باید رعایت شود.

تاجیک نوری افزود: شفافیت در امور و قانونمداری، پیوست عدالت در همه برنامه ها و فعالیت ها، مبارزه با فساد و همدلی و هماهنگی بین دستگاه ها، نهادها، گروه ها و سازمان ها در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

فرماندار پیشوا گفت: شهرستان پیشوا علیرغم کمبودها، پتانسیل های زیادی داشته و به دلیل ظرفیت شهرک صنعتی و نزدیکی به تهران، از مناطق جذاب برای سرمایه گذاران است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ارباب رجوع و ما مسئولان مستخدم هستیم و در معنای این دو واژه باید دقت کنیم؛ اگر نمی توانیم مشکل کسی را حل نماییم حداقل باید با روی خوش با آنها برخورد کنیم عنوان داشت: لازم است پیشوا به دلیل ظرفیت وجودی امامزاده جعفر (ع) به عنوان قطب فرهنگی جنوب شرق استان تهران معرفی شود و دستگاه های فرهنگی این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم حضور دو ساله برخی مدیران پیشوا در شهرستان قابل پذیرش نیست

عدم حضور دو ساله برخی مدیران پیشوا در شهرستان قابل پذیرش نیست