مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-02سياسي

هدف دولت سیزدهم مقابله با فساد و خدمت به مردم است


امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه اگر حضور مردم برای دفاع از کشوز نبود آیا امروز حرفی از ایران بود گفت: امروز به برکت خون شهدا دولت سیزدهم در جهت خدمتگزاری به مردم و مقابله با فساد حرکت کرده و تلاش می کند مشکلات را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، عصر امروز و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مطرح بود گفت: امروز به برکت خون شهدا، معماری های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم در جهت خدمتگزاری به مردم حرکت کرده و شبانه روزی تلاش می کند مشکلات کشور را برطرف کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: ما مسئولین هر چقدر هم برای کار و پیشرفت کشور برنامه ریزی کنیم در کنار آن به دعای خیر مردم هم نیاز داریم همانگونه که در دوران دفاع مقدس این دعای مردم بود که توانست رزمندگان را پیروز کند.

وی توسل به ائمه اطهار(ع) و معنویت را رمز موفقیت در کارها دانست و با بیان اینکه باید هر چه بیشتر خود را به این سلاح مجهز کنیم افزود: دولت مردمی سیزدهم برای مقابله با فساد و ظلم حرکت کرده که امیدواریم به برکت خون شهدا بتوانیم مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دولت سیزدهم مقابله با فساد و خدمت به مردم است

هدف دولت سیزدهم مقابله با فساد و خدمت به مردم است