مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-02بين الملل

اوکراین: در برابر روسیه بازدارندگی شود/ آمریکا: نگرانی عمیقی داریم


در شرایطی که ادعاهای غرب درباره تدارک روسیه برای «حمله به اوکراین» ادامه دارد، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در شهر استکهلم سوئد با همتای اوکراینی خود دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت روسیه داریم که بار دیگر در قبال اوکراین اتخاذ کرده است و من مشتاقانه منتظر هستم تا در مورد راه پیش رو در این زمینه و همچنین بسیاری از موارد دیگر که در روابط ما مهم هستند، صحبت کنم .

وزیر خارجه اوکراین گفت: واقعا خوب است که این فرصت را داشته باشیم و من از بحثی که دیروز در ریگا (پایتخت لتونی) در نشست سران ناتو انجام شد قدردانی می کنم.

من فکر می کنم این یک تقارن زمانی بزرگ است که ما رویدادهای ناتو و سازمان امنیت و همکاری در اروپا را دنبال می کنیم زیرا این جاها بهترین مکان ها برای بحث در مورد وضعیت امنیتی و روشی هستند که چگونه متحدان و سایر کشورهای اروپایی می توانند روسیه را از توسل دوباره به عملیات نظامی منصرف کنند .

وزرای خارجه آمریکا و اوکراین   دمیتری کولبا به بلینکن گفت: همانطور که می بینیم روسیه اوکراین را از نقطه نظر نظامی و همچنین دیپلماتیک تحریک می کند، ما به نشان دادن خویشتنداری خود ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: در برابر روسیه بازدارندگی شود/ آمریکا: نگرانی عمیقی داریم

اوکراین: در برابر روسیه بازدارندگی شود/ آمریکا: نگرانی عمیقی داریم