مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-02سياسي

فضای مجازی، تبدیل جنگ ابزار به جنگ افکار است/ بستن اینترنت دروغ است


مسوول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور گفت: نقشه راه تکاوران مجازی در بیانیه دوم انقلاب است و فضای مجازی، تبدیل جنگ ابزار به جنگ افکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید علیرضا آل داوود بعد از ظهر امروز در گردهمایی روشنگران سیاسی و فرهنگی با محوریت  سواد رسانه که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در فضای مجازی اظهار کرد: باید به سمت جهاد تبیینی حرکت کنیم زیرا مقام معظم رهبری در روز خوبی نشناسیم نمی توانیم خوب بجنگیم.

گردهمایی روشنگران سیاسی و فرهنگی با محوریت سواد رسانه که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا   * فضاشناسی و مخاطب شناسی در فضای مجازی بسیار مهم است وی فضاشناسی و مخاطب شناسی در فضای مجازی را بسیار مهم برشمرد و افزود: نوع کنشگری اینستاگرام و توییتر پلتفرم به پلتفرم متفاوت است.

مسوول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: اثر شناختی کار در حوزه فضای اینستاگرام تاثیرمحور است اما توییتر متن محور است در توییتر باید هنر خلاصه نویسی داشته باشیم.

آل داوود با اشاره به اینکه بستن اینترنت با ایجاد شبکه ملی اطلاعات دروغ است، گفت: یک افسر جنگ نرم باید بتواند به عنوان یک تکاور سایبری بجنگد امروز خیلی از پلتفرم های تحلیل داده و آنالیز داده به صورت رایگان در توییتر و اینستاگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی، تبدیل جنگ ابزار به جنگ افکار است/ بستن اینترنت دروغ است

فضای مجازی، تبدیل جنگ ابزار به جنگ افکار است/ بستن اینترنت دروغ است