مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-02سياسي

تشریح دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به زنجان/مخاطره اول استان آب است


استاندار زنجان با تشریح رهاورد سفر اخیر رییس جمهوری به استان زنجان گفت: با تمام انرژی سعی داریم در اسرع وقت پیگیری های لازم را انجام داده و به تعهدات خود عمل کنیم تا همه مردم استان از برکات این سفر بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس زنجان، محسن افشارچی در نخستین گفتگوی زنده خود با مردم ضمن تشریح دستاوردها و مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان زنجان اظهار داشت: پیش از انجام این سفر با جلسات چانه زنی فشرده و سنگین در تهران با حضور معاون اول رییس جمهور، تعدادی از وزرا و معاونین ایشان، فضای اجتماعی و سیاسی استان زنجان و نیازمندی های این استان در حوزه های مختلف به همراه اولویت ها و پروژه های مهم بررسی و با تاکید بر اتمام طرح های نیمه تمام، همه موارد برای تصویب نهایی آماده شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مواردی هم حین سفر تعیین شد، ادامه داد: این هفته با امضای رییس جمهوری، توافقات انجام شده و اقدامات در تهران نهایی می شود تا از این پس فعالیت های استان شتاب بیشتری گیرد.

وی افزود: از طریق سامانه اطلاع رسانی در طول این سفر بالغ بر 50 هزار درخواست مردمی دریافت و واصل شده و پیش بینی می شود برخی از فرایندها و مطالبات مردم که نیازمند انجام فرایند قضایی و یا تخصیص بودجه است تا سال آینده عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به زنجان/مخاطره اول استان آب است

تشریح دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به زنجان/مخاطره اول استان آب است