مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-02فرهنگي

کرونا جشنواره «برلین» را به تعویق می اندازد؟


سخنگوی جشنواره فیلم برلین به «ورایتی» اعلام کرده است همچنان تمهیدات برای برگزار فیزیکی این رویداد در نظر گرفته شده است و هنوز مذاکراتی درباره برنامه های جدید صورت نگرفته است.

- سخنگوی جشنواره فیلم برلین به ورایتی اعلام کرده است همچنان تمهیدات برای برگزار فیزیکی این رویداد در نظر گرفته شده است و هنوز مذاکراتی درباره برنامه های جدید صورت نگرفته است.

گفته می شود جشنواره فیلم برلین که طبق برنامه اعلام شده قرار است در ماه فوریه به صورت فیزیکی برگزار شود، با شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا احتمال تغییر برنامه برای برگزاری جشنواره را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ورایتی، با شناسایی نوع امیکرون ویروس کرونا در بخش هایی از نقاط جهان، شماری از منابع آگاه به ورایتی از احتمال مورد بررسی قرار گرفتن برنامه های جدید برای تغییر برگزاری جشنواره فیلم برلین که قرار است در ماه فوریه به صورت فیزیکی برگزار شود خبر دادند.

با این که به نظر می رسد مسوولان برگزاری جشنواره برلین بر برگزاری فیزیکی مصمم هستند، اما گفته می شود مذاکراتی برای تعویق این جشنواره از تاریخ تعیین شده کنونی به ماه ژوئن صورت گرفته است.

به گفته این منابع به نظر می رسد به تعویق انداختن جشنواره به نسبت برگزاری آن به صورت مجازی احتمال بیشتری داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جشنواره «برلین» را به تعویق می اندازد؟

کرونا جشنواره «برلین» را به تعویق می اندازد؟