مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-02اقتصادي

توزیع 200 بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در ملایر


مسئول کانون خدمت رضوی ملایر از توزیع 200 بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی بین خانواده های نیازمند به ارزش 100 میلیون تومان خبر داد.

- حجت الاسلام علیرضا شمس روز پنجشنبه 11 آذر ماه در آیین توزیع بسته های معشیتی آستان قدس رضوی در حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر اعتبار هر بسته معیشتی را حدود 460 هزار تومان دانست و اظهار کرد: حدود 100 میلیون تومان برای تهیه این 200 بسته معیشتی با کمک خیران شهرستان و آستان قدس رضوی هزینه شده است.

شمس با بیان اینکه امسال 2 هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شده است، ادامه داد: هزار و 100 بسته از این تعداد با مشارکت آستان قدس رضوی و دفتر آستان در استان همدان و 900 بسته نیز با کمک و مشارکت خیران ملایر و کانون های تخصصی و عمومی این شهرستان تهیه و توزیع شد.

وی یادآور شد: همچنین از ابتدای سال تاکنون 24 هزار پرس غذای گرم تهیه و در چهارشنبه های امام رضایی(ع) بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی ملایر به فعالیت 19 کانون تخصصی و چهار کانون عمومی زیر مجموعه این کانون در ملایر اشاره و بیان کرد: اساس کار کانون های تخصصی و عمومی شناسایی افراد نیازمند و معرفی آنها به دفتر کانون خدمت رضوی است تا بتوانیم گرفتاری ها و مشکلات آنها را با کمک آستان قدس رضوی و خیران رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در ملایر

توزیع 200 بسته کمک معیشتی آستان قدس رضوی در ملایر