مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-02سياسي

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز «سید محسن مرتضوی»


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «سید محسن مرتضوی» را تهنیت گفت.

- پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز سید محسن مرتضوی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر سید محسن مرتضوی را تهنیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر مرتضوی سلامٌ علیکم عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه های استقامت هستند.

جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر سید محسن مرتضوی که سال ها به عنوان یکی از مدیران زحمت کش در بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان البرز، تهران بزرگ و معاونت حقوقی خدمات ارزشمندی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران داشته اند تهنیت باد که شایسته و سزاوار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز «سید محسن مرتضوی»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز «سید محسن مرتضوی»