مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-02سياسي

شستا به سرمایه گذاری متوازن در مناطق محروم عمل نکرده است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری شستا در مناطق هدف برخلاف قانون بوده چرا که این شرکت هیچ توجهی به استان های محرومی همچون اردبیل نداشته است.

- ، سید غنی نظری ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر استاندار اردبیل به شهرستان خلخال دولت سیزدهم را دولت تحول خواه دانست و اظهار کرد: ایجاد تحول در مناطق محروم و توجه به توسعه متوازن این مناطق هدف از جمله اولویت های عملکردی دولت فعلی بوده که در حاشیه این موارد پیگیری مطالبات مردم و رسیدگی به مشکلات معیشتی آنان حائز اهمیت و مورد توجه است.

وی با اشاره به عدم پایبندی شستا به تعهد خود مبنی بر ایجاد توسعه متوازن در مناطق محروم گفت: این شرکت بر خلاف قانون نسبت به سرمایه گذاری در مناطق محروم اقدام کرده است که استناد این مسئله عدم سرمایه گذاری شستا در مناطق محروم استان اردبیل است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه شخصاً طرح تحقیق و تفحص از شستا و تأمین اجتماعی را امضا کرده ام، تصریح کرد: رسالت اصلی شستا محرومیت زدایی و ایجاد منافع عمومی برای مردم مناطق محروم است و باید به این تعهد خود پایبند بماند.

نظری جاده کلور-درام را از اولویت های مهم و مطالبات مردم منطقه دانست و افزود: از سال گذشته تا حال حاضر 152 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستا به سرمایه گذاری متوازن در مناطق محروم عمل نکرده است

شستا به سرمایه گذاری متوازن در مناطق محروم عمل نکرده است