مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-02اقتصادي

با توزیع رفاه کالا، پرداخت تجمعی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت


مدیرعامل بانک رفاه ، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: بانک رفاه کارگران در سه بخش به تولید کشور کمک می کند.

-  لله گانی دومین محور حمایتی این بانک از تولید را مبحث واریز تجمعی عنوان کرد و گفت: تمامی فروشندگانی که قصد فروش اقساطی دارند می توانند از سامانه ای به نام بتا بهره مند شوند، به این معنا که بانک رفاه برای همه افرادی که در این بانک حساب داشته یا حقوق دریافت می کنند، ضمانت کرده و هر ماه بر اساس خریدی که انجام می شود مبالغ به حساب فروشنده ها واریز می شود.

وی در ادامه به حمایت های این بانک از واحد های تولیدی به خصوص در ایام شیوع ویروس سازندگی انجام داده ایم.

لله گانی با بیان اینکه در حوزه بازنشستگان هم اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: میزان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان را، از 2300 میلیارد ریال در سال 1398 به 23 هزار میلیارد ریال در سال 1399 افزایش داده ایم و همین رقم در سال 1400 به حدود 28 هزار میلیارد ریال رسیده است.

مدیر عامل بانک رفاه با یادآوری اینکه، جامعه هدف بانک رفاه، عمدتاً بازنشستگان، کارگران و اقشار ضعیف هستند ، گفت: با این وجود و به رغم پرداختن به کار و حیطه تخصصی خود؛ شاهد بودیم که بانک رفاه حدود هفت هزار میلیارد ریال سودآوری داشت و برای اولین سال از حالت زیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توزیع رفاه کالا، پرداخت تجمعی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت

با توزیع رفاه کالا، پرداخت تجمعی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت