مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-02اجتماعي

کاهش دمای تهران تا 10 درجه /یخبندان شبانه سطح زمین


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز(11آذر) تا قبل از ظهر فردا(12آذر) در سطح استان بارش باران و برف کاهش قابل ملاحظه دما پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز(11آذر) تا قبل از ظهر فردا(12آذر) در سطح استان بارش باران و برف کاهش قابل ملاحظه دما پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز(11آذر) تا قبل از ظهر فردا(12آذر) در سطح استان بارش باران و برف و وزش باد در پاره ای نقاط همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف پیش بینی می شود.

از امشب تا بامداد یکشنبه (14آذر) کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین 7 تا10درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

از اوایل امشب (11آذر) تا صبح جمعه (12آذر) با تقویت رطوبت سامانه بارشی به صورت متوسط تا شدید در نواحی شمالی از نیمه شب تا بامداد فردا، گاهی بارش برف پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای تهران تا 10 درجه /یخبندان شبانه سطح زمین

کاهش دمای تهران تا 10 درجه /یخبندان شبانه سطح زمین