مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-02فرهنگي

مدیر گالری گلستان: رد سینمای کیمیایی در آثار نقاشی اش دیده می شود


آقای کیمیایی به من زنگ زدند و گفتند اگر ممکنه بیاید پهلوی من برای اینکه می خواهم نقاشی هایم را به تو نشان دهم من خیلی حیرت کردم برای اینکه نمی دانستم که ایشان نقاشی هم می کشند.

- آقای کیمیایی به من زنگ زدند و گفتند اگر ممکنه بیاید پهلوی من برای اینکه می خواهم نقاشی هایم را به تو نشان دهم من خیلی حیرت کردم برای اینکه نمی دانستم که ایشان نقاشی هم می کشند.

مدیر گالری گلستان با بیان اینکه نقاشی های به نمایش درآمده از مسعود کیمیایی واقعا خود کیمیایی با آن لطافت، خشونت و آن ذهن خیالباف است، گفت: رد سینمای کیمیایی در آثار نقاشی اش دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبستان، گالری گلستان از روز پنجم آذرماه میزبان آثار نقاشی مسعود کیمیایی فیلم ساز، رمان نویس و شاعر ایرانی است؛ مسعود کیمیایی از چهره های برجسته سینمای ایران و از چهره های اصلی موج نوی سینمای ایران است، نمایش آثار نقاشی این سینماگر برای نخستین بار در گالری گلستان موجب غافلگیری اهالی هنر سینما و هنرهای تجسمی در این روزها شده است با خانم لیلی گلستان ، مدیر گالری گلستان درباره برپایی این نمایشگاه به گفتگو نشسته ایم که در زیر می آید: برپایی نمایشگاه آقای کیمیایی در گالری گلستان یک غافلگیری برای اهالی سینما و حتی هنرهای تجسمی بود؟ چگونه شما آقای کیمیایی را برای نخستین بار راضی به بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر گالری گلستان: رد سینمای کیمیایی در آثار نقاشی اش دیده می شود

مدیر گالری گلستان: رد سینمای کیمیایی در آثار نقاشی اش دیده می شود