مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-02اجتماعي

برف و باران در جاده های 7 استان کشور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای هفت استان کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهارکرد: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در محور شهریار تهران و بالعکس در محدوده شهرقدس پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است.

وضعیتی مشابه در آزادراه کرج قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و آزادراه قزوین کرج محدوده پل فردیس گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در دیگر جاده های کشور ترددی روان و بدون گره ترافیکی گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش های دریافتی حاکی از بارش باران و برف در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل و کردستان است همچنین در برخی از محورهای استان های زنجان ،گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان تاکید کرد: لازم است رانندگان در این ایام از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت انجام سفر حتما از سالم بودن تجهیزات ایمنی و گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند و در طول مسیر لباس گرم و خوراک به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در جاده های 7 استان کشور

برف و باران در جاده های 7 استان کشور