مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-02سياسي

برگزاری چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور


دبیر جامعه ایمانی مشعر در چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور با بیان اینکه تقدیر بر این بود که این همایش در کرمان دیار سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شود، - ایسنا/کرمان دبیر جامعه ایمانی مشعر در چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور با بیان اینکه تقدیر بر این بود که این همایش در کرمان دیار سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شود، اظهار کرد: در سیزده همایش قبل دنبال بهانه و شفیع بودیم که حاج قاسم را به همایش دعوت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم آبفروش با عنوان اینکه بیش از 200 نفر از شخصیت های مختلف مذهبی و مسئولان به این همایش ها آمدند و سخنرانی کردند اما دلمان می خواست سخنران همایش ما حاج قاسم باشد، گفت: نور وجود حاج قاسم برکت جلسات ما بود و امروز ما به کرمان و به دیار حاج قاسم آمدیم.

دبیر جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه هر ساله این همایش ها در قم برگزار می شد چرا که اساتید در آنجا راحت تر بودند و برگزاری همایش در سایر استان ها سختی های زیادی دارد، افزود: خیلی از استان ها نزدیک به قم هستند و رفت و آمدها خیلی ساده بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش در استان کرمان به واسطه فاصله دوری که داشت کار را سخت تر می کرد، ادامه داد: از طرف دیگر استان های جنوب شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور

برگزاری چهاردهمین همایش مدیران هیئت های محوری و برگزیده کشور