مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-02اقتصادي

تحقق 85 درصد متمم بودجه شهرداری اراک


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلان شهر اراک گفت: در هفت ماهه ابتدای سال جاری در بحث درآمد حاصله حدود 85 درصد متمم بودجه محقق شده است.

- سید رضا قریشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی جلسه گذشته کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی عملکرد 7 ماهه شهرداری مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و در طی بررسی ها و شرح گزارشات مشخص شد در هفت ماهه نخست سال جاری در بحث درآمد حاصله حدود 85 درصد متمم بودجه محقق شده و شهرداری موظف است تمام تلاش خود را در راستای درآمدهای کوششی و قانونی در شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد جامعه به عمل گیرد.

وی افزود: در بخش تملک دارایی و سرمایه ای سهم 7 ماهه 450 میلیارد تومان و همچنین سهم درآمد 7 ماهه 638 میلیارد تومان وصول شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلان شهر اراک ادامه داد: در بخش های هزینه ای جاری 213 میلیارد تومان هزینه شده که متأسفانه نشان دهنده عدم رعایت ماده 28 آیین نامه مالی است.

قریشی تصریح کرد: مبلغ 223 میلیارد معادل 50 درصد دارایی و سرمایه هزینه شده که علیرغم تذکرات داده شده در بررسی عملکرد مالی 6 ماهه بودجه همچنان با عدم پیشرفت فیزیکی در بسیاری از پروژه ها و ضعف عملکرد زیر 10 درصد و نزدیک به صفر روبه رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 85 درصد متمم بودجه شهرداری اراک

تحقق 85 درصد متمم بودجه شهرداری اراک