مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-02سياسي

ضرورت تعیین تکلیف انبارهای گمرک سهلان


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان گمرک سهلان از نظر دپوی ماشین آلات واحدهای تولیدی و نهاده های دامی خواستار تعیین تکلیف آنها شد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی در یک گفت و گوی خبری افزود: فعالان حوزه تولید در گمرک سهلان با تطویل فرایند اخذ مجوزهای مربوطه و معافیت گمرکی و فرایند ارزیابی و ترخیص مواجه هستند که نتیجه آن دپوی هزاران تن ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولیدی در انبار گمرک و متروکه شدن آن ها است.

تاج الدینی خواستار اتخاذ تمهیدات و اقدامات عملی وزارت اقتصاد و دارایی برای تسریع روند فوق و جلوگیری از متضرر شدن فعالان اقتصادی بخش خصوصی شد.

وی اضافه کرد: نظر به ماهیت استراتژیک و اهمیت ژئوپلتیک گمرک سهلان و پتانسیل بالای آن در پشتیبانی از تولید و تولیدکننده باید تمهیدات لازم در جهت رفع اوضاع نابسامان این گمرک صورت بگیرد.

وی گفت: در یک سال گذشته ده ها تن از نهاده های دامی در این گمرک مانده و در حال فاسد شدن بوده و بیش از سه ماه است که خطوط تولید چند شرکت ترخیص نشده که در نتیجه آن علاوه به تأخیر افتادن فرصت های شغلی برای جوانان، فعالان اقتصادی هم متضرر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین تکلیف انبارهای گمرک سهلان

ضرورت تعیین تکلیف انبارهای گمرک سهلان