مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-02اقتصادي

بازگشت آب به اصفهان؛ مطالبه کشاروزان / آب بازنگردد، مردم مجبور به مهاجرت می شوند


حسین محمدرضایی، عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه استانداری اصفهان وعده پرداخت خسارت به کشاورزان را داده، - عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان با تأکید بر اهمیت احیای زاینده رود و بازگشت آب به سفره های آب زیرزمینی گفت: مطالبه کشاورزان بازگشت آب به اصفهان و احیای طبعیت در این استان است.

حسین محمدرضایی، عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه استانداری اصفهان وعده پرداخت خسارت به کشاورزان را داده، اظهار کرد: صنعت، آب کشاورزی را برمی دارد و باید خسارت کشاورزان را جبران کند؛ بنابراین قرار است مقداری خسارت کشاورزان پرداخت شود، اما کشاورزان به جای پول ترجیح می دهند آب به آنان داده شود.

محمدرضایی بیان کرد: در بهار و تابستان امسال مقداری خسارت به کشاورزان پرداخت شد که به طور میانگین برای هر هکتار یک میلیون و 600 هزار تومان بود.

درحالیکه اگر کشاورز در یک هکتار بتواند ذرت علوفه ای کشت کند، حدود 120 میلیون تومان درآمد خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان در انتقاد به مبلغی که در نیمه اول سال به کشاورزان پرداخت شده، گفت: با یک میلیون و 600 هزار تومان کشاورز کدام بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آب به اصفهان؛ مطالبه کشاروزان / آب بازنگردد، مردم مجبور به مهاجرت می شوند

بازگشت آب به اصفهان؛ مطالبه کشاروزان / آب بازنگردد، مردم مجبور به مهاجرت می شوند