مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-02سياسي

خوزستان باید در پیشرفت نمونه کشور باشد


خوزستان همه ظرفیت های توسعه و آبادانی را دارد و باید در عرصه پیشرفت در کشور نمونه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا با جوانان آماده به کار بسیجی محقق کنیم؛ حضور این جوانان ورود به مرحله تمدن سازی را تسریع می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر تداوم کمک رسانی به مناطق زلزله زده و تسریع در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار عنوان کرد: در قرن چهاردهم هجری شمسی شاهد یک تحول بزرگ بودیم که در سایه آن پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی رخ داد.

وی افزود: به فرموده امام راحل، جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی بود که با عنایت پروردگار به ملت ارزانی شد؛ شاید برخی ها هنوز وسعت این رویداد بزرگ و تغییر مسیر تاریخ بشریت را درک نکرده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن روزها فکر می کردیم که پیروزی انقلاب اسلامی فقط رژیم شاهنشاهی را ساقط کرده ولی در سایه مقاومت ملت ایران و در پرتوی خون مقدس شهدا، نظام سلطه و اشغالگران در حال فرار از جهان اسلام هستند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، تفکر جهادی و بسیجی ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری در 30 و چند سال اخیر باعث شده تا چنین مقاومتی حاصل شود، گفت: اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی که با آغاز قرن 15 هجری شمسی مصادف شده به زودی با یک ابر تحول بزرگ روبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان باید در پیشرفت نمونه کشور باشد

خوزستان باید در پیشرفت نمونه کشور باشد