مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-02ورزشي

مدال برنز حقم نبود


ملی پوش تکواندو بانوان ایران که به تازگی در مسابقات آزاد جهانی به مدال برنز دست یافت، گفت: شایستگی حضور در فینال رقابت ها را داشتم و این مدال برنز حق من نبود.

- کوثر اساسه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حضورش در اولین دوره مسابقات آزاد تکواندو زنان 2021 در ریاض عربستان، اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا حضور داشتند که سطح مسابقات را بسیار بالا برده بود.

وی افزود: با این وجود پس از غلبه بر حریفان، درحالی مقابل حریفی از کشور چک نتیجه را واگذار کردم که بسیاری از امتیازاتی که می زدم در سیستم ثبت نمی شد و این باعث شد که علیرغم شایستگی از رسیدن به فینال باز بمانم.

ملی پوش وزن منفی 62 کیلوگرم تکواندو زنان ایران افزود: در نهایت در مقابل این حریف تنها با اختلاف یک امتیاز بازی را واگذار کردم و به مدال برنز دست یافتم، درحالیکه حقم مدال طلا و نه برنز بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات جهانی تنها یک سکوی پرتاب برای رسیدنش به اهداف بزرگتری است، گفت: این مدال و این مسابقات زمینه ای برای رسیدنم به مدال های خوشرنگ تر و اهداف بزرگتر است.

اساسه به در پیش بودن مسابقات جهانی در فروردین سال 1400 اشاره کرد و گفت: اردوهای تیم ملی به منظور آماده سازی ملی پوشان جهت حضور در این رقابت ها از ابتدای دی ماه شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال برنز حقم نبود

مدال برنز حقم نبود