مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-02ورزشي

همیشه به ایل و تیم فوتبال بزرگ قشقایی متعهد هستم


سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز از تعهد خود به تیم و ایل بااصالت و شجاع قشقایی و همچنین تلاش برای موفقیت و سربلندی این تیم خبر داد.

- مهدی رجب زاده بازیکن و اکنون مربی نام آشنایی در فوتبال کشور است که با سابقه بازی در تیم هایی همچون فجر شهید سپاسی، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان و دو باشگاه اماراتی و همچنین سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی، سال های سال در مسابقات لیگ برتر و مسابقات بین المللی و آسیایی، چهره ای شاخص و موفق از خود برجای گذاشت.

رجب زاده که اهل شهرستان کازرون استان فارس است فوتبال حرفه ای خود را از سال 76 با تیم فجر شهید سپاسی آغاز کرد و سپس راهی ذوب آهن اصفهان شد و پس از دوره ای فعالیت در لیگ امارات به مس کرمان رفت و سپس در سال 89 بازهم راهی ذوب آهن اصفهان شد.

رجب زاده دیگر در ذوب آهن ماندگار شد اما در فصل 90_91 بدلایلی که گفته شد اختلاف با کادر فنی وقت ذوب آهن بود به فجر سپاسی بازگشت که ماندن او در شیراز دوامی نداشت و باوجود نیاز شدید تیم فجر به این بازیکن باتجربه، او بازهم در سال 1391 به اصفهان بازگشت و فوتبال خود را تا سال 1397 در این باشگاه به پایان رساند و در مجموع در 11 فصل با انجام 353 بازی رسمی برای ذوب آهن، به یکی از اسطوره های این باشگاه متمول اصفهانی تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیشه به ایل و تیم فوتبال بزرگ قشقایی متعهد هستم

همیشه به ایل و تیم فوتبال بزرگ قشقایی متعهد هستم