مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-02سياسي

تبریک سرلشکر باقری به موسی پور


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور را به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریک گفت.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور را به "ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تبریک سرلشکر پاسدار پاسدار محمد باقری به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور با سلام و تحیات؛ انتصاب مبارک جنابعالی با حکم مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که بیانگر تعهد، قابلیت ها و شایستگی های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجارب ارزشمند و ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی و تبلیغی و نیز مناصب اجرایی و سیاسی اجرایی کشور، پشتوانه مطمئنی برای تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از آن مجموعه حساس و مهم در بزرگداشت و فعال کردن مساجد و نهادهای انقلابی؛ به کارگیری ابتکارات و خلاقیت های جوانان انقلابی، طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی و همچنین چابک سازی و سبک کردن تشکیلات با زدودن زائده ها و فرسودگی های آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سرلشکر باقری به موسی پور

تبریک سرلشکر باقری به موسی پور