مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-02ورزشي

جانشین سیدجلال در پرسپولیس مشخص شد


برای دربی شنبه علی نعمتی می تواند مرکز اطمینان خط دفاعی پرسپولیس باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، ستون خط دفاعی یحیی از بین بازیکنان تازه وارد این فصل پرسپولیس غیر از رضا دهقانی که تاب رقابت نداشت و خیلی زود جدا شد، علی نعمتی آخرین بازیکنی بود که برای این تیم بازی کرد، اما حالا تنها بازیکن جدید سرخ هاست که در دربی ثابت خواهد بود و برای نخستین بار این مسابقه بزرگ را تجربه می کند.

از بین خرید های جدید پرسپولیس، رضا اسدی خیلی زود در ترکیب اصلی قرار گرفت و 7 بازی متوالی انجام داد تا بیرون برود، علیرضا ابراهیمی اول بار دقایقی کوتاه در اراک بازی کرد و در بازی با گل گهر ثابت شد و حامد پاکدل از همان بازی آسیایی مقابل استقلال تاجیکستان در نقش جوکر به زمین رفت و تا همین بازی اخیر مقابل نفت مسجدسلیمان نیز این نقش را ایفا کرده است.

علی نعمتی در دو بازی آسیایی و سه مسابقه نخست لیگ اصلاً استفاده نشد و نخستین بار در لحظات پایانی بازی با گل گهر و زمانی که حریف روی ارسال ها و ایستگاهی ها خطرناک نشان می داد دقایقی کوتاه بازی کرد.

نعمتی در رفسنجان فکیس شد و در دو بازی گذشته هم در ترکیب اصلی بوده و احتمال می رود در دربی هم یکی از 11 مرد اصلی یحیی باشد آن هم در شرایطی که اگر این گونه شود در ارنج ابتدایی پرسپولیس، او تنها بازیکنی خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سیدجلال در پرسپولیس مشخص شد

جانشین سیدجلال در پرسپولیس مشخص شد