مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-02فرهنگي

گزارشی از نمایشگاه آثار محمدعلی نادری در موزه ی هنر های معاصر فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روز ها که هفته بسیج را پشت سر گذاشتیم، نمایشگاهی در موزه ی هنر های معاصر فلسطین برپا شده که شامل آثار طراحی هنرمند جوان بوشهری، - این روز ها که هفته بسیج را پشت سر گذاشتیم، نمایشگاهی در موزه ی هنر های معاصر فلسطین برپا شده که شامل آثار طراحی هنرمند جوان بوشهری، آقای محمدعلی نادری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روز ها که هفته بسیج را پشت سر گذاشتیم، نمایشگاهی در موزه ی هنر های معاصر فلسطین برپا شده که شامل آثار طراحی هنرمند جوان بوشهری، آقای محمدعلی نادری است.

آثار این هنرمند، غالباً با تکنیک مداد و مدادرنگی اجرا شده است و موضوع آن ها پرتره ی شهدای دفاع مقدس است که غالباً شامل شهدای مشهور و شناخته شده می شود.

البته تعداد قابل توجهی از آن ها هم به شهدای استان بوشهر، از جمله شهیدان بیژن گرد و نادر مهدوی اختصاص دارد.

نادری در این تابلو ها که همگی روی کاغذ گراف و با مداد سیاه اجرا شده، قدرت و خبرگی خود را در طراحی آناتومی انسان و به ویژه در پرداخت سایه روشن های لباس به نمایش گذاشته.

در واقع آن ویژگی که به جذابیت این پرتره ها اضافه می کند، قاب بندی طراح از هیئت شهید است که محدود به صورت نشده و غالباً نیم تنه ی کامل ایشان را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از نمایشگاه آثار محمدعلی نادری در موزه ی هنر های معاصر فلسطین

گزارشی از نمایشگاه آثار محمدعلی نادری در موزه ی هنر های معاصر فلسطین