مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-02سياسي

آیت الله سیدرضی شیرازی در جهت تقریب مذاهب آثار ارزشمندی بر جا گذاشت


رییس مجلس شورای اسلامی رحلت آیت الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت و نوشت: او در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.

- ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله سید رضی شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام او به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ارتحال عالم گرانقدر، دانشمند مهذّب، مفسر عالی قدر قرآن و فقیه ربانی حضرت آیت الله سیدرضی شیرازی موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان پرورش یافته خاندان میرزای شیرازی بزرگ (رضوان الله تعالی علیه) و از اساتید برجسته حوزه های علمیه بودند که در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری، نشر و تبلیغ معارف اسلامی به ترویج شعائر آل الله (ع) و تدریس سطوح عالیه فقه و عرفان و فلسفه و تبیین مباحث اخلاقی و تربیتی بویژه برای جوانان و مشتاقان اهتمام فراوان داشتند و در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.

آیت الله سیدرضی شیرازی همچنین از یاران مورد وثوق حضرت امام (ره) در دوران نهضت اسلامی بودند که به دلیل کینه دشمنان در سال 58 از سوی گروهک فرقان مورد سوءقصد نیز قرار گرفتند.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه مؤلمه به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیدرضی شیرازی در جهت تقریب مذاهب آثار ارزشمندی بر جا گذاشت

آیت الله سیدرضی شیرازی در جهت تقریب مذاهب آثار ارزشمندی بر جا گذاشت