مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-02اقتصادي

تولید و عرضه دستگاه تصفیه هوای هوشمند نانویی با یک دهم قیمت دستگاه ژاپنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت آنیک فن آوری آنیل ضمن تاکید بر کیفیت بالا دستگاه تصفیه هوای نانویی این شرکت، از قیمت پایین و مزیت رقابتی این محصولات با نمونه های خارجی خبر داد.

- مدیرعامل شرکت آنیک فن آوری آنیل ضمن تاکید بر کیفیت بالا دستگاه تصفیه هوای نانویی این شرکت، از قیمت پایین و مزیت رقابتی این محصولات با نمونه های خارجی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مدیرعامل شرکت آنیک فن آوری آنیل ضمن تاکید بر کیفیت بالا دستگاه تصفیه هوای نانویی این شرکت، از قیمت پایین و مزیت رقابتی این محصولات با نمونه های خارجی خبر داد.

این دستگاه های تصفیه هوا، مجهز به سیستم پنج مرحله ای تصفیه و ضدعفونی هوا شامل پیش فیلتر اولیه، پلاسمای سرد اتمسفری، سیستم نانوفتوکاتالیستی، فیلترهپا/نانونقره، فیلتر نانوکربن فعال است.

این دستگاه ها، با پنج حسگر شامل دما، درصد رطوبت، گازهای آلاینده، کیفیت هوا و ایمنی احتراقی هوشمند شده اند.

هدایت غلامی درباره فناوری به کار رفته در دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا و محیط بیمارستانی می گوید: در این دستگاه ها از نانوذرات اکسیدتیتانیم به عنوان نانوفتوکاتالیست استفاده می شود، همچنین در بخش جاذب ها نیز از نانوکربن استفاده کرده ایم که هم قابلیت جذب مواد آلاینده را داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه دستگاه تصفیه هوای هوشمند نانویی با یک دهم قیمت دستگاه ژاپنی

تولید و عرضه دستگاه تصفیه هوای هوشمند نانویی با یک دهم قیمت دستگاه ژاپنی