مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-02سياسي

آماده برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی در سال 1401 هستیم


معاون وزیر ارشاد، با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی سیزدهم خود را مکلف به بزرگداشت یکصدویکمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی می داند، گفت: - مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده برگزاری کمگره ملی و بین المللی میرزا کوچک در سال آینده است.

سید محمد هاشمی در یادواره روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 152 شهید روحانی استان گیلان، میرزا کوچک را نه تنها افتخار گیلان، بلکه اسطوره همه ایرانیان دانست و اظهار کرد: تاریخ ایران گواهی بر رشادت ها و شهامت ها و شهادت های فرزندان خود است.

وی با بیان اینکه مجاهدت های میرزا کوچک جنگلی در تارک تاریخ ماندگار شده است، افزود: تمام بدخواهان و بدگویان میرزا به گورستان تاریخ پیوستند، اما میرزا و نهضتش ماناست.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ویژگی نهضت میرزا کوچک را در تاریخ مبارزات ایران بی نظیر و کم نظیر دانست و تصریح کرد: میرزا در کنار مردم دار و اخلاق مداری و استبدادستیزی و استکبارستیزی، قدرت سازمان دهی و تشکیلات سازی داشت.

هاشمی، نهضت میرزا را مردمی، جوهره اسلامی و تشکیلاتی دانست و اضافه کرد: بسیاری از شخصیت های پرآوازه و حرکت های نهضت وار قبل و بعد از میرزا ماندگار نشدند، زیرا از کادرسازی نهضت جنگل برخوردار نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی در سال 1401 هستیم

آماده برگزاری کنگره میرزا کوچک جنگلی در سال 1401 هستیم