مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-02بين الملل

روزنامه کیهان به نقل از یک منبع عربی: امریکا در حال گدایی مذاکره از ایران است


روزنامه کیهان به نقل از ایندیپندنت عربی نوشت: واشنگتن به گونه ای رفتار می کند که انگار بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم را از تهران گدایی می کند و همچنان بر راه حل دیپلماتیک اصرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه کیهان به نقل از ایندیپندنت عربی نوشت: ایران، مسیری را که چند ماه قبل به سمت مذاکرات هسته ای در وین بسته بود، دوباره باز کرد.

تهران با توقف مذاکرات وین به خاطر برگزاری انتخابات و تغییر رییس جمهوری و تشکیل تیم جدید برای مذاکره، با اعصاب آمریکا و اروپا و خاورمیانه [گاوهای شیردهی مثل بن سلمان] بازی کرد و در عین حال به برنامه خود به شکل سازمان یافته ادامه می دهد، مثل غنی سازی 60 درصدی اورانیوم و محدود کردن بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی، در کنار توسعه موشک های بالستیک و افزایش نفوذ منطقه ای خود.

اکنون نیز که تهران به بازگشت به مذاکرات وین تصمیم گرفته است، تلاش خواهد کرد تا زمان آغاز مذاکرات برگه های بیشتری در سطح منطقه جمع آوری کند.

در چنین اوضاعی، واشنگتن به گونه ای رفتار می کند که انگار بازگشت به مذاکرات غیرمستقیم را از تهران گدایی می کند و همچنان بر راه حل دیپلماتیک اصرار دارد.

علت این است که دولتمردان اصلی دولت بایدن، دولتمردان درجه دوم در دولت باراک اوباما بوده اند و در مسیری که اوباما و جان کری در مذاکره با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه کیهان به نقل از یک منبع عربی: امریکا در حال گدایی مذاکره از ایران است

روزنامه کیهان به نقل از یک منبع عربی: امریکا در حال گدایی مذاکره از ایران است