مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-02حوادث

کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در «نهبندان»


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، 26 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودروی سنگین توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید خاطرنشان کرد: ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در «نهبندان»

کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در «نهبندان»