مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-02بين الملل

گوترش از سودانی ها خواست منطقی باشند و توافق حمدوک با ارتش را بپذیرند


دبیرکل سازمان ملل از مردم سودان خواست عقل سلیم را حاکم کرده و توافقی را که نخست وزیر این کشور برای تضمین انتقال مسالمت آمیز به یک دموکراسی واقعی در سودان با ارتش امضا کرده، - دبیرکل سازمان ملل از مردم سودان خواست عقل سلیم را حاکم کرده و توافقی را که نخست وزیر این کشور برای تضمین انتقال مسالمت آمیز به یک دموکراسی واقعی در سودان با ارتش امضا کرده، بپذیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرانس24، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: واکنش آنهایی که می گویند هیچ راه حلی با ارتش را نمی خواهیم درک می کنم؛ اما از نظر من آزاد شدن (عبدالله حمدوک) نخست وزیر و بازگرداندن او به سمتش یک پیروزی مهم است.

گوترش گفت: من باید در اینجا به در پیش گرفتن عقل سلیم دعوت کنم، ما در برابر شرایط غیر ایده آلی قرار داریم؛ اما امکان ایجاد شرایطی برای یک انتقال موثر به دموکراسی وجود دارد.

دبیرکل سازمان ملل به آنهایی که مخالف توافقنامه حمدوک با ارتش بوده و به تظاهرات در خارطوم برای اجرای حاکمیت غیرنظامی ادامه می دهند، هشدار داد: با وجود اینکه خشم مردم را درک می کنم؛ اما تردید در مورد این راه حل برای سودان بسیار خطرناک خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش از سودانی ها خواست منطقی باشند و توافق حمدوک با ارتش را بپذیرند

گوترش از سودانی ها خواست منطقی باشند و توافق حمدوک با ارتش را بپذیرند