مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-02حوادث

قاتل خاموش جان دختر 17 ساله زنجانی را گرفت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: دختر 17 ساله ای در زنجان بر اثر انتشار و استنشاق گاز مونوکسیدکربن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر اصغر جعفری روحی، روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه چهارشنبه /10 آذر ماه/ موضوع حادثه گازگرفتگی اعضای یک خانواده به اورژانس شهر زنجان گزارش شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های روزبه، قائم و بهشتی به منظور نجات مسموم شدگان به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه که در شهرک شهرآرا رخ داد، یک زن 45 ساله، یک مرد 26 ساله و یک دختر 17 ساله دچار گازگرفتگی شده بودند که این زن و مرد پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان ولیعصر (عج) و دختر 17 ساله نیز به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

دکتر جعفری روحی، افزود: این دختر جوان حادثه دیده تحت اقدامات احیا از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه تلاش پزشک معالج و کادر درمان برای نجات جان این مصدوم نتیجه نداد و با مرگ خود خانواده را داغدار کرد.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، لازم است شهروندان در استفاده از وسایل گرمایشی، دقت کافی داشته و موارد ایمنی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان دختر 17 ساله زنجانی را گرفت

قاتل خاموش جان دختر 17 ساله زنجانی را گرفت