مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-02سياسي

سردار نقدی: باید صنعت فناوری اطلاعات را فتح کنیم


همان گونه که در دفاع مقدس، دانش آموزان برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی حماسه آفریدند، امروز هم دانش آموزان باید در عرصه علمی و فناوری خط شکن باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه نیو؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در همایش نسل سلیمانی های بسیج دانش آموزی که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد، اظهار داشت: در حالی که فرهنگ غربی مروّج غرب گرایی و به فکر خود بودن است، شما آمدید تا با اهدای لوازم التحریر بگویید که ما با آن هایی که کم بضاعت هستند در کنار هم قرار داریم و به دنبال مرام، مروت و ایثارگری هستیم.

وی افزود: روزی تصاویری از جوان دانش آموز مهرداد عزیزالهی و رشادت او در جبهه های دفاع مقدس از تلویزیون پخش شد و امام خمینی (ره) با دیدن تصاویر این نوجوان خواستار دیدن وی شد و وقتی که عزیزالهی به دیدار امام (ره) رفت، ایشان بازوی این رزمنده نوجوان را بوسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: امروز دیگر میدان های رزم مانند دوران دفاع مقدس نیست تا در آن مرحمت بالازاده سربازان بعثی را اسیر کند؛ دیگر خبری از آن میدان ها نیست، اما آن رزمندگان آمدند و در مراکز دانشگاهی تحقیق کردند و توانستند ایرانی که تا قبل از آن نمی توانست یک خمپاره 60 با برد یک کیلومتر را هم بسازد و باید آن را از کشورهای دیگر وارد می کردند، کشور را به جایی رساندند که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: باید صنعت فناوری اطلاعات را فتح کنیم

سردار نقدی: باید صنعت فناوری اطلاعات را فتح کنیم