مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-02حوادث

هرساعت چند نفر بر اثر تصادفات جان می بازند/ مقصر کیست ؟


«تصادف» دومین عامل مرگ و میر در کشور است تا آنجا که در هر ساعت، دو نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده و 20 تا 25 نفر نیز مجروح، معلول و قطع نخاع می شوند.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس _مریم عرب انصاری: انحراف اتوبوس 19 مصدوم بر جای گذاشت؛ عدم توجه به جلو حادثه ساز شد؛ مرگ 4 نفر در تصادف پراید؛ مرگ دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس؛ ارابه مرگ همچنان می تازد! .

این عبارات و جملات را همه ما بارها خوانده و شنیده و برخی ها با تمام وجود لمس کرده ایم چراکه وقوع تصادفات در کشور  دومین علت مرگ و میر افراد است تا جایی که رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که در هر ساعت دو نفر در اثر تصادفات جان می بازند! تصادفات رانندگی علاوه بر آمار بالای مرگ و میر، هزینه های مالی و روانی نیز در برداشته و درد و رنج زیادی را به خانواده جانباختگان و افراد معلول و مصدوم حاصل از تصادفات وارد می کند.

*در هر ساعت 2 نفر در تصادفات جان می بازند سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به آمار تصادفات اشاره و اظهار داشت: تصادفات در دنیا سومین عامل مرگ و میر و در کشور ما دومین عامل مرگ و میر محسوب می شودبطوری که در هر ساعت به طور متوسط دو نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست داده و 20 تا 25 نفر نیز مجروح و معلول و قطع نخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرساعت چند نفر بر اثر تصادفات جان می بازند/ مقصر کیست ؟

هرساعت چند نفر بر اثر تصادفات جان می بازند/ مقصر کیست ؟