مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-02بين الملل

مذاکرات هیئت نظامی رژیم صهیونستی در آمریکا درباره چالش های مشترک


ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد، مذاکرات نظامی مهمی را با همتای آمریکایی داشته و دو طرف به بررسی همکاری عملیاتی پرداختند.

- مذاکرات هیئت نظامی رژیم صهیونستی در آمریکا درباره "چالش های مشترک" ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کرد، مذاکرات نظامی مهمی را با همتای آمریکایی داشته و دو طرف به بررسی همکاری عملیاتی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توییتری خود نوشت، افسران ارشد اسراییل مذاکراتی را با مسؤولان نظامی برجسته آمریکا در مقر فرماندهی مرکزی این کشور در فلوریدا داشتند.

ژنرال عودید باسیوک، رییس ستاد عملیات و ژنرال تال کالمان، رییس ستاد استراتژیک و اداره سوم اخیرا به دفتر فرماندهی مرکزی آمریکا در فلوریدا در آمریکا رفتند؛ زیرا که فرماندهی مرکزی آمریکا مسؤول منطقه خاورمیانه و خلیج فارس است.

ادرعی توضیح داد، سرلشکر عودید باسیوک، رییس ستاد عملیات اسراییل در راس هیئت نظامی برجسته به مقر فرماندهی مرکزی آمریکا رفت.

به گفته ادرعی، طرفین همکاری نظامی عملیاتی منطقه ای و چالش های مشترک در خاورمیانه و نیز میزان آمادگی عملیاتی و مباحث استراتژیک را بررسی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هیئت نظامی رژیم صهیونستی در آمریکا درباره چالش های مشترک

مذاکرات هیئت نظامی رژیم صهیونستی در آمریکا درباره چالش های مشترک