مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-02اقتصادي

گلایه از تفاوت زیاد قیمت میوه در نهبندان نسبت به شهرستان های خراسان جنوبی


فرماندار نهبندان با گلایه از تفاوت زیاد قیمت میوه در نهبندان نسبت به سایر شهرستان های خراسان جنوبی گفت: در بحث ساماندهی میوه و تره بار و عرضه مستقیم پیش بینی شده، - ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با گلایه از تفاوت زیاد قیمت میوه در نهبندان نسبت به سایر شهرستان های خراسان جنوبی گفت: در بحث ساماندهی میوه و تره بار و عرضه مستقیم پیش بینی شده، همه دستگاه ها باید همراهی کنند تا میوه با قیمت مناسب در بازار عرضه شود.

مجید بیکی، روز گذشته 10 آذر در کمیسیون تنظیم بازار قرارگاه امنیت غذایی شهرستان نهبندان اظهار کرد: جهاد کشاورزی که متولی تولید است عهده دار تنظیم در بخش محصولات کشاورزی نیز است تا بتواند در قیمت گذاری توفیق بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نقش حمایتی از کشاورزان دارد، گفت: این نهاد با نظارت و تعداد بازرسان بیشتر تنظیم بازار را بر عهده گرفته است؛ بازرسان اتاق اصناف و اداره صمت باید با تیم جدید بازرسی از بسیج و جهاد کشاورزی در تنظیم بازار همراه شوند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: از یک هزار و 500 واحد صنفی در نهبندان 10 درصد واحدها شناسایی شده اند که فاقد پروانه کسب هستند لذا اتاق اصناف برای اجرای عدالت باید پیگیر کار این واحدها باشد؛ جهاد کشاوری و مجموعه بسیج باید نظارت عالیه بر بازار کالاها داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از تفاوت زیاد قیمت میوه در نهبندان نسبت به شهرستان های خراسان جنوبی

گلایه از تفاوت زیاد قیمت میوه در نهبندان نسبت به شهرستان های خراسان جنوبی