مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 20:202021-12-01سياسي

دیدار معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه با امیر عبداللهیان


معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد با حضور در وزارت امورخارجه با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.

- ، دیوید موسابایانا معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه که برای دیدار و گفتگو با مقامات کشورمان در تهران به سر می برد بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت امورخارجه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیر عبداللهیان در این دیدار با اشاره به جدیت دولت جدید جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گسترش همکاری های فیمابین در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با زیمبابوه را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی با استفاده از روش های ابتکاری در حوزه های مختلف از جمله کشت فر اسرزمینی، صدور ماشین آلات، فروش محصولات پتروشیمی و خدمات فنی - مهندسی را از ظرفیت های موجود در روابط دو کشور دانست.

امیر عبداللهیان همکاری های پارلمانی دو کشور را حائز اهمیت خواند و ابراز امیدواری کرد تبادل هیئت ها بین مجالس دو کشور در سطوح مختلف با هدف فعال سازی دیپلماسی پارلمانی و زمینه سازی گسترش همکاری های دو کشور به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه با امیر عبداللهیان

دیدار معاون وزیر امور خارجه زیمبابوه با امیر عبداللهیان