مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-01سياسي

شاهوار را به مردم بازگرداندیم/ سکوت مسئولان در برابر تخریب های زیست محیطی


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شاهوار را به مردم بازگرداندیم و دیگر اجازه تخریب نمی دهیم، گفت: اهمیت شاهوار در حوزه تأمین آب و پوشش گیاهی فراوان است.

- ، به نقل از دفتر نماینده شاهرود و میامی، علی اصغر خانی با تأکید بر اهمیت شاهوار در حوزه تأمین آب، پوشش گیاهی، وحوش و … بیان کرد: در حال حاضر شهرستان شاهرود برای آب شرب 150 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد و با توجه به اینکه شاهوار مهمترین تأمین کننده آب شهرستان و روستاهای کوهپایه آن است، توقف فعالیت ماشین آلات و جلوگیری از تخریب کانون های آبساز ضروری و مهم بود.

وی افزود: با بررسی راهکارهای جلوگیری از تخریب شاهوار، ثبت ملی این اثر حیاتی را به عنوان بهترین مسیر برای جلوگیری از دست اندازی های آتی به این کوه در دستور کار قرار دادیم و به لطف خدا توانستیم با ثبت ملی قله شاهوار به یکی از مهم ترین دغدغه های مردم پاسخی شایسته و مناسب دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تلاش ها برای فعالیت مجدد معدن بوکسیت، بیان داشت: مطابق قانون با ثبت ملی این قله هرگونه دخل و تصرف و تخریب در آن ممنوع است و تا زمانی که بنده افتخار خادمی مردم شهرستان های شاهرود و میامی را دارم نخواهم گذاشت کوچک ترین لطمه ای به این منابع آبی بزرگ وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهوار را به مردم بازگرداندیم/ سکوت مسئولان در برابر تخریب های زیست محیطی

شاهوار را به مردم بازگرداندیم/ سکوت مسئولان در برابر تخریب های زیست محیطی