مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-01سياسي

فعالان بسیجی عرصه سلامت در رودان تجلیل شدند


بسیجیانی که در عرصه سلامت و به ویژه بحث پیشگیری از کرونا و انجام واکسیناسیون در رودان فعالیت داشتند، در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، فرماندار رودان در این آیین با گرامیداشت هفته و تجمیعی واکسیناسیون کنار مدافعان سلامت بودند و این ایستادگی و همکاری سپاه و بسیج با مجموعه بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا شهرستان قابل تحسین است.

مصطفی غلامپور بیان کرد: باید بدانیم که کرونا هنوز تمام نشده لذا از تمام مردم عاجزانه درخواست دارم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان نیز  با تقدیر از حضور فعال و همیشگی بسیجیان در کنار مدافعان سلامت در دوران کرونا، گفت: بسیجیان همیشه در صحنه بوده و بدون هیچ چشم داشتی در تمامی بحران ها حضور پیدا کرده اند.

وی گفت: بسیجیان فعال عرصه سلامت همچنان آماده کمک رسانی و همکاری با مجموعه بهداشت و درمان هستند و به طور جهادی در کنار مدافعان سلامت به فعالیت خود ادامه می دهند.

سرهنگ عبدالله صادقی با بیان اینکه بسیجیان رودان از همان آغاز اپیدمی کرونا با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک وارد میدان شدند افزود: این مجاهدت آنها تا پایان این ویروس منحوس هم ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بسیجی عرصه سلامت در رودان تجلیل شدند

فعالان بسیجی عرصه سلامت در رودان تجلیل شدند