مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:552021-12-01سياسي

رونمایی از کتاب «اختران روشن» در دهدشت


با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از کتاب اختران روشن با موضوع زندگینامه شهدای سادات امامزاده یحیی (ع) به نویسندگی حاج سید محمدیار خاضع رونمایی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از کتاب اختران روشن با موضوع زندگینامه شهدای سادات امامزاده یحیی (ع) به نویسندگی حاج سید محمدیار خاضع رونمایی شد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در آیین رونمایی از کتاب اختران روشن و یادواره کبوتران خونین بال یک آشیانه در دهدشت به تشریح خصوصیات بارز شهدا پرداخت و اظهار کرد: وقتی یک انسان اندیشه او الهی شد و در میدان جنگ قرار گرفت شهادت نصیب او می شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه به برکت خون شهدا علی رغم همه مشکلات، ایران اسلامی یکی از جبهه های مقاومت را تشکیل داده است و توطئه های دشمن روز به روز در حال خنثی شدن هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز در جامعه زیاد است اما باید صبر کنیم گفت: صبر به معنای سکوت نیست صبر به معنای ایستادن همراه تدبیر بدون قانون شکنی که دشمن از آن سواستفاده می کند است.

سید محمدیار خاضع نیز در این آیین اظهار کرد: اگر امروزه در جوامع با انواع آسیب های اجتماعی مواجه هستیم بخاطر سستی و کاهلی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «اختران روشن» در دهدشت

رونمایی از کتاب «اختران روشن» در دهدشت