مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-01اقتصادي

در گمرک سهلان چه خبر است؟/ چرا گمرکات برخلاف شعار سال سد راه تولید شده اند؟


رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد گمرک سهلان و دپوی نهاده های دامی و تجهیزات خطوط تولیدی در گمرکات کشور از وزیر اقتصاد و دارایی سوال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در و پشتیبانی از آن و لزوم به ثمر رسیدن هر چه سریع تر طرحهای تولیدی به ویژه طرحهایی با رویکرد تولید کالاهای استراتژیک، مشاهده می شود که فعالان اقتصادی عرصه ی تولید، جهت واردات خطوط تولید، ماهها و حتی سالها در هزار توی بروکراسی، قوانین و آیین نامه های متعدد و متناقض و همچنین کندی سیستم اداری گمرکات، عطای تولید را به لقایش می بخشند که نتیجه آن خروج میلیون ها دلار سرمایه از کشور میباشد.

نظر به پرونده های متعدد واردات خطوط تولید در ادارات متبوع آن وزارتخانه، تطویل فرایند اخذ مجوزهای مربوطه و معافیت گمرکی و فرایند ارزیابی و ترخیص در گمرک های کشور بالاخص گمرک سهلان در آذربایجانشرقی که نتیجه آن دپوی هزاران تن ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولیدی در انبار گمرکات و متروکه شدن آن ها است، از آن وزیر محترم سوال میشود که چه تمهیدات و اقدامات عملی جهت تسریع روند فوق و جلوگیری از متضرر شدن فعالین اقتصادی بخش خصوصی اندیشیده اند؟ نظر به ماهیت استراتژیک و اهمیت ژئوپلتیک گمرک سهلان و پتانسیل بالای آن در پشتیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گمرک سهلان چه خبر است؟/ چرا گمرکات برخلاف شعار سال سد راه تولید شده اند؟

در گمرک سهلان چه خبر است؟/ چرا گمرکات برخلاف شعار سال سد راه تولید شده اند؟