مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-01بين الملل

ادامه حضور نخست وزیر سودان در سمتش منوط به اجرای توافق سیاسی است


یک منبع نزدیک به عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان اعلام کرد که حمدوک در سمت خود باقی نخواهد ماند، مگر اینکه توافقنامه سیاسی منعقد شده با ارتش اجرا شود.

- یک منبع نزدیک به عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان اعلام کرد که حمدوک در سمت خود باقی نخواهد ماند، مگر اینکه توافقنامه سیاسی منعقد شده با ارتش اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از این منبع نوشت که ادامه حضور عبدالله حمدوک در سمت خود منوط به جلب حمایت جناح های سیاسی و اجرای توافقنامه سیاسی او با ارتش است.

این پیام هشدارآمیز همزمان با دستور حمدوک برای برکناری تعدادی از معاونان وزیر که توسط شورای نظامی به عنوان جانشین وزرا منصوب شده بودند، ارسال شده است.

روزنامه سودانی الراکوبه نوشت: امروز عبدالله حمدوک به مأموریت جانشینان وزیر که توسط عبدالفتاح البرهان رییس شورای انتقالی حاکمیتی پس از 25 اکتبر منصوب شده بودند، خاتمه داد و آنها را برکنار کرده است .

حمدوک پس از هفته ها اعتراضات مردمی که در رد کودتای نظامی و تصمیمات عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش در اکتبر گذشته شکل گرفت، از حصر خانگی آزاد شد و بر اساس توافقنامه سیاسی که در 21 نوامبر امضا شد، موقعیت خود را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حضور نخست وزیر سودان در سمتش منوط به اجرای توافق سیاسی است

ادامه حضور نخست وزیر سودان در سمتش منوط به اجرای توافق سیاسی است