مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-01سياسي

شهید استوار؛ قهرمانی برای فرزندان شهید


فرزند سردار شهید عبدالله رودکی با اشاره به سلوک اجتماعی و شاخصه های اخلاقی ممتاز شهید استوار می گوید: حاج رسول استوار در بسیاری از خصلت های اخلاقی ممتاز و مردمداری و یتیم نوازی او مشهود و قابل تحسین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خبر کوتاه بود اما تلخ و قابل تأمل یک سال پیش در چنین زمانی، خبر شهادت سردار شهید حاج رسول استوار محمودآبادی، تیتر یک رسانه ها را به خود اختصاص داد.

شهیدی که به سردار بدون مرز معروف شده بود، او همچنان که پیروز میادین مبارزه با ظلم و باطل بود، در جهاد اکبر نیز پیروز و سربلند شد و عاقبت به خیری، تنها واژه ای است که می توان در وصف چنین شهید گرانقدری به کار برد.

شهیدی که در کنار بزرگانی همچون شهید دستغیب، تلمذ نموده و در میادین نبرد علیه باطل، همپا و همرزم سردار بزرگ شهید سلیمانی بود.

هم او که با پایان دفاع مقدس نیز از پای ننشست و چنان که از مردان سلحشور انتظار می رود، همچنان فاتح میادین بود تا اینکه یک سال پیش، حین ماموریت در کشور عراق، به ویروس کرونا مبتلا شده و به علت مصدومیت شیمیایی دوران دفاع مقدس ریه وی به شدت درگیر و در پی آن به شهادت رسید.

فرزند شهید رودکی: حاج رسول، همواره مشاور و حامی عاطفی ما بود فرزند سردار شهید عبدالله رودکی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به سلوک اجتماعی و شاخصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید استوار؛ قهرمانی برای فرزندان شهید

شهید استوار؛ قهرمانی برای فرزندان شهید