مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-01اقتصادي

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبخیزداری شهرستان ملایر


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبخیزداری شهرستان ملایر خبر داد و گفت: 4 میلیارد تومان از این اعتبار به تکمیل سد خاکی روستای حمزه لو علیا و سفلی اختصاص داده شد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبخیزداری شهرستان ملایر خبر داد و گفت: 4 میلیارد تومان از این اعتبار به تکمیل سد خاکی روستای حمزه لو علیا و سفلی اختصاص داده شد.

دکتر مسعود منصور روز چهارشنبه 10 آذر ماه در حاشیه بازدید از طرح آبخیزداری منطقه گلپرآباد شهرستان ملایر به آغاز پویش بذرکاری برای احیای زاگرس اشاره و اظهار کرد: امروز این پویش مستمر و دائمی با حضور در شهرستان های نهاوند و ملایر و با کمک اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان، جمعیت هلال احمر، دانش آموزان و جوامع محلی در 11 استان زاگرسی و 74 شهرستان آغاز شد.

وی جنگل های استان همدان را جنگل هایی بکر و حائز اهمیت دانست و گفت: پروژه آبخیزداری گلپرآباد با هدف کنترل سیلاب ها و تقویت قنات های پایین دست در حال اجرا است که آثار آن را مردم پس از بارندگی های امسال می بینند.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از تخصیص 4 میلیارد تومان برای تکمیل سد خاکی روستای حمزه لو علیا و سفلی خبر داد و خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبخیزداری شهرستان ملایر

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبخیزداری شهرستان ملایر