مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-01اقتصادي

در تبریز از حضور گردشگر می ترسیم


در تبریز از حضور گردشگر می ترسیم و نحوه برخورد با مسافرانی که قصد خرید دارند و از این طریق به لحاظ مالی برای شهر صرفه اقتصادی دارند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد امروز در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری و بهبود فضای کسب و کار اظهار داشت: امروز بحث گردشگری برندی است که از باب اقتصادی و درآمدزایی مورد توجه بسیاری از کشورها در جای جای جهان است.

وی اضافه کرد: همیشه از ترکیه و موفقیت این کشور در گردشگری اسم برده شده است اما پتانسیل موجود در کشور ما پتانسل بسیار بالایی است که مورد توجه قرار نمی گیرد.

دهقان نژاد ضمن اشاره به برخی از محل های حضور گردشگران تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه ظرفیت های بزرگی به برخی از افراد داده شده و هیچ بهره برداری از این اماکن، جهت کسب درآمد نمی شود.

وی  گفت: خانه های تاریخی بسیاری در دست ماست که متاسفانه نمی توانیم حتی این خانه ها را در سطح کشور خودمان به کسی بشناسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ذائقه خوش خوراکی مردم شهر تبریز و اهمیت به نوع غذاهای پخته شده در این شهر است که می توان از مزه های خاص این غذاها برند ایجاد کرده و گردشگر جذب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تبریز از حضور گردشگر می ترسیم

در تبریز از حضور گردشگر می ترسیم