مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-01اقتصادي

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟


در جزیره کیش هتل های بسیاری وجود دارند که در بین آن ها، چند هتل همواره به عنوان بهترین هتل های کیش به گردشگران پیشنهاد می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پرشین هتل، به نوعی می توان گفت برخی از هتل ها در کیش، نه تنها برترین هتل جزیره محسوب می شوند، بلکه در لیست بهترین هتل های ایران جای دارند.

آیا شما هم این هتل ها در کیش را می شناسید؟ دلیل برتری آن ها چیست و چرا گردشگران علاقه مند به اقامت در این هتل ها می باشند؟ در واقع هر یک از هتل های زبانزد در جزیره کیش، دارای یک ویژگی خاص هستند که علاوه بر تمامی مزیت ها و کیفیت بالا سبب محبوبیت آن ها دربین گردشگران شده اند.

در ادامه مزیت های هتل های لوکس جزیره را به همراه ویژگی های خاص آن ها بیان خواهیم کرد.

همراه پرشین هتل باشید.

اقامتی آرامش بخش در هتل ترنج کیش هتل ترنج کیش، به عنوان بهترین هتل در جزیره کیش شناخته می شود که مهم ترین ویژگی این هتل، قرار گیری به طور کامل روی آب های دریای نیلگون خلیج فارس می باشد.

به گونه ای که هر یک از اتاق های این هتل به صورت معلق بر روی دریا گرفته و گردشگران هنگام اقامت، توسط یک شیشه در کف می توانند دریا را در زیر پای خود مشاهده کنند.

معماری حساب شده و بی نقص هتل ترنج کیش باعث شده تا از نظر جزر و مد و یا مشکلاتی این چنین، هیچگونه آسیبی به هتل وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟

بهترین هتل های کیش چه ویژگی های دارند؟