مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-01حوادث

امحای 1350 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از امحای بیش از 1350 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: در بخش نگهداری معتادان متجاهر با مشکل روبه رو هستیم، - مرکزی که در استان داریم ظرفیت 50 نفر را دارد و این یک ضعف است در حالیکه در چند ماه گذشته حدود 600 نفر معتادان متجاهر دستگیر شدند.

سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه جدی با مواد مخدر و توزیع کنندگان مواد یکی از اولویت های ناجا است، اظهار کرد: در هشت ماه نخست سال جاری بیش از 2700 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که امروز 1350 کیلوگرم امحا می شود.

طی این مدت دو شهید هم در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه یکی از استان های برتر در برخورد با قاچاقچیان و کشف مواد مخدر بودیم، افزود: مهم ترین اولویت ما ضربه زدن به قاچاقچیان بود که خوشبختانه با تعامل با سایر استان ها توانستیم سرشبکه هایی که در سایر استان ها هم فعالیت داشتند شناسایی و برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان مواد یکی از مطالبات مردم بود که با همکاری دستگاه قضا اقدامات بسیار خوبی را شاهد بودیم، ادامه داد: در این راستا 175 مرحله طرح عملیات پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی و همچنین انهدام 31 باند توزیع مواد مخدر داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای 1350 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

امحای 1350 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان